WOW...!!!! Puberty Hits Her Very Hard !!!! Anda Pasti Terkejut ‘Dua’ Gadis Dalam 5 Gambar Ini Adalah Orang Yang Sama....


Kini, viral di media s0sial gambar ‘dua’ 0rang gadis ini. Satunya gelap, satu lagi putih cun melecun. Tapi percayakan anda kedua-dua gadis ini adalah 0rang yang sama??
Gadis ini, yang menggunakan nama Instagram @farajuliana kini menjadi m0del di Easy Peasy Scarf dan baru sahaja berumur 16 tahun! Tapi umur tidak menjadi pers0alan netizens. Apa yang menjadikan netizen pelik bagaimana dia b0leh berubah dari gadis hitam (manis) kepada putih dan ayu?
Menjawab pers0alan itu, akaun instagram Easy Peasy Scarf tampil memberi jawapan.
“Ab0ut this thing g0ing viral. I want t0 explain s0mething…

“I heard l0ts of -ve comment. S0 I want t0 make it clear t0 all 0f y0u.

“Actually, We d0 it f0r fun!”, kata Easy Peasy Scarf
Menurut akaun instagram itu juga, @farajuliana mula berubah apabila dia bertukar sek0lah dan berhenti bermain sukan.
“@farajuliana dulu dia budak sp0rt selalu main netball, 0lahraga & sebagainya sebab tu dia b0leh jadi gelap mcm tu. Selepas dia st0p semua sukan & tukar sek0lah dia pun kembali n0rmal. Haa nak bagitauu! C0llagen pun dia tak tahu apa tau.
“Untuk gambar selepas tu c0nfirm lah make up & lighting t0uch up f0r the purp0se 0f business. Kalau nak tgk the real @farajuliana b0leh pergi tgk ig dia. Dia juga gadis n0rmal berumur 16 tahun.
Selain itu, Easy Peasy Scarf juga turut menasihati wanita di luar sana supaya menjadi wanita yang berpelajar & cantik supaya lebih k0nfiden.
“Girls janganlah insecure sangat. Remember we as a girls must be educated & pretty as well baru rasa c0nfident! J0m cantik sama sama”





SUMBER : TERBAKOR
Share this article :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "WOW...!!!! Puberty Hits Her Very Hard !!!! Anda Pasti Terkejut ‘Dua’ Gadis Dalam 5 Gambar Ini Adalah Orang Yang Sama...."

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 masalah dunia - All Rights Reserved
Template By. Kunci Dunia
Back To Top