SEBAB-SEBAB MENGAPA POLIS EVO BOLEH PECAH PANGGUNG...PATUTLAH .... KONTROVERSI !!!



SEBAB-SEBAB   MENGAPA POLIS EVO BOLEH PECAH PANGGUNG...PATUTLAH .... KONTROVERSI !!!


FILEM aksi terhebat tahun ini,,, P0lis Ev0 masih rancak ditayangkan di pawagam.... Filem arahan Ghaz Abu Bakar yang menggandingkan dua bintang ters0h0r,,, Zizan Razak dan Shaheizy Sam ini berjaya meraih kutipan  RM13 Juta sejak ditayangkan pada 17 September lalu...., Filem Tempatan Paling Laris 2015


Namun di sebalik kejayaan kutipan itu,,, pelakon utamanya,,, Shaheizy Sam mendedahkan,,, dia pernah dikritik apabila tampil berbaju T dengan l0g0 P0lis Ev0 ketika menghadiri majlis anugerah Festival Filem Malaysia ke-27 (FFM27), baru-baru ini....

Dan tindakan itu dikatakan tidak mengh0rmati majlis kerana tidak berpakaian f0rmal seperti mana artis lain....

Punya pendirian tersendiri,,, Sam menegaskan,,, tindakannya itu dirasakan berbal0i setelah mengetahui sambutan penonton terhadap filem itu amat menggalakkan....

Jelas Sam,,, dari awal lagi,,, tujuannya memakai baju T tersebut adalah semata-mata untuk mempr0m0sikan filem tersebut....

"Memang ada beberapa pihak yang menegur saya ketika itu.... Tapi sebenarnya itulah salah satu pengorbanan yang saya lakukan di mana orang ramai tidak nampak.... Mereka hanya nampak saya berkorban dari segi fizikal sahaja seperti kuruskan badan....

"Saya sanggup dikatakan tidak menghormati majlis asalkan saya masih yakin dan mahu beri sokongan terhadap filem kita yang masih bagus," katanya ketika ditemui pada majlis prebiu filem Rembat, baru-baru ini....
..
Kembali bergandingan bersama Zizan menerusi filem terbaharunya itu, Sam juga dilihat serasi di samping Aniu, pelakon tempatan yang cukup terkenal di Taiwan....

"Walaupun itu pertama kali berlak0n dengannya (Aniu), namun saya terimanya seperti seorang sahabat yang telah lama kenal....

"Dalam lakonan juga saya tidak mahu memilih bulu. Saya sedia menerima sesiapa sahaja untuk berlakon bersama. Malah, tidak mahu mencipta jurang kerana hanya akan mencacatkan lak0nan saya.

“Sebab itu, saya sering dilihat serasi apabila berlakon dengan sesiapa sahaja, baik dengan pelak0n wanita ketika membawakan watak sebagai kekasih atau sahabat yang berlainan kaum," katanya.
Share this article :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "SEBAB-SEBAB MENGAPA POLIS EVO BOLEH PECAH PANGGUNG...PATUTLAH .... KONTROVERSI !!!"

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 masalah dunia - All Rights Reserved
Template By. Kunci Dunia
Back To Top