TUE MAKAN DIA!! (6 GAMBAR) Jurukamera Amatur Ini Tersangatlah Leka Merakam Gambar Gadis Cantik Didalam ERL KLIA Transit,Sehinggalah KANTOI...


$#Wanita itu duduk sendirian sambil asyik bermain Blackberry di dalam kereta KLIA Express menuju Stasyen KL (Kuala Lumpur) Central, Malaysia, Kamis (2/8).


Setelah gadis tersebut menyedari perbuatan saya yang merakam fotonya secara curi-curi, tiba-tiba beliau datang ke arah saya dan terus menanyakan mengapa saya bertindak sedemikian.

Tanpa segan silunya, saya memberikan jawapan bahawa saya suka untuk merakamkan foto-foto yang indah, dan ternyata awak sangat indah di mata saya, jadi saya merakamkannya...


Setelah mendengar jawapan dari saya, wajah gadis tersebut nampak macam blurrr...




Share this article :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "TUE MAKAN DIA!! (6 GAMBAR) Jurukamera Amatur Ini Tersangatlah Leka Merakam Gambar Gadis Cantik Didalam ERL KLIA Transit,Sehinggalah KANTOI... "

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 masalah dunia - All Rights Reserved
Template By. Kunci Dunia
Back To Top