Satu Amaran Buat Fizz Fairuz - Farah Mendoza

Menerusi Harian Metro, Fara Mendoza tampil menjelaskan pekara sebenar antara dirinya dan jugak Fizz Fairuz berhubung dengan Konterversi yang melanda dirinya.

Menurut Farah Mendoza, Dia sengaja dedahkan pebualan aplikasi wechat antara dirinya dan jugak Fizz Fairuz sebagai amaran kepada lelaki tersebut agar terus tidak mengganggu dirinya.

"Itu amaran saya kepada Fizz dan ia bukan bertujuan mencari publisiti murahan seperti yang dipekatakan ."

"Saya tidak menjual diri untuk cari rezeki. Malah saya bukan penggangu rumah tangga orang.Penjelasan ini diharap dapat membersihkan semula nama saya . Barangkali imej seksi saya mengundang prasangka kurang baik, namun hakikatnya saya tidak pernah mengganggu sesiapa"

Jelas Farah, bukan dirinya yang memulakan perbualan tetapi Fizz sendiri. Ketika itu dia sedang menemani Emma Maembong di set pengembaraan dan dalam masa sama Fizz juga turut membintangi filem itu.

"Dia menghubungi saya menerusi aplikasi wechat . Entah dari mana dia mendapatkan nombor telifon saya"

"Saya tahu akaun bank yang diberikan adalah palsu. Kononya dia mahu belanja saya membeli-belah dan kemudian bertanya adakah "saya menghiburkan orang?"

Menurut Farah Mendoza, Dia kesal bila Almy Nadia memuat naik gambar dirinya dan merayu kepada pengarah untuk mengambil dirinya untuk berlakon mana-mana movie dan lebih perit menyatakan yang dirinya memerlukan publisiti .

"Kalau betullah saya mencari publisiti mesti saya dapat banyak tawaran selepas kejadian itu. Namun sampai hari ini tidak ada pun." luah Farah Mendoza
Share this article :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk " Satu Amaran Buat Fizz Fairuz - Farah Mendoza"

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 masalah dunia - All Rights Reserved
Template By. Kunci Dunia
Back To Top